روند مرجوعی کالا :
در صورتی که کالای دریافتی توسط خریدار دچار نقص فنی باشد ( تا ۷ روز پس از خرید) و نمایندگی توانایی رفع نقص نداشته باشد خریدار می بایست کالا را ظرف مدت نهایتا ۷۲ ساعت به دفتر مرکزی
مرجوع نماید.
نمایندگی پس از دریافت کالا موظف به ارسال کالای جدید ظرف مدت نهایتا ۷۲ ساعت کاری می باشد.
و در صورتی که مدت زمان زیادی از خرید گذشته باشد خریدار میتواند از خدمات گارانتی مجموعه که در کارت گارانتی پیوست فاکتور میباشد استفاده نماید.
با درج آدرس ایمیل و تلفن تماس در باشگاه مشتریان VIP ما عضو شوید
خدمات VIP تحویل و آموزش رایگان گیرنده های مولتی فرکانس و توتال استیشن درب منزل
درصورت بروز مشکلات فنی و عدم رضایت فنی میتوانید 7 روز پس از خرید کالا را مرجوع کنید
کارشناسان باشگاه VIP مشتریان مجموعه بازرگانی ویسا آماده پاسخگویی و ارائه خدمات سریع
با رویت ای نماد ( مجوز قانونی درگاه پرداخت ) میتوانید پرداختی امن را تجربه کنید